Głównym celem konferencji jest stworzenie forum dyskusyjnego, w ramach którego poruszone zostaną zróżnicowane aspekty zarządcze odnoszące się do współczesnych wyzwań stojących zarówno przed nauką, jak i światem biznesu. Zamierzeniem konferencji jest integracja środowiska naukowego oraz praktyków biznesu, która pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczeń wynikających z zarządzania organizacjami, zwłaszcza w okresie niezwykle turbulentnych zmian.
Konferencja ma także na celu, poprzez Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar), wsparcie Autorów prezentowanych prac naukowych w dalszym doskonaleniu artykułów z zamierzeniem ich opublikowania w wysoko punktowanych czasopismach naukowych. Podczas CID Seminar w dyskusji będą uczestniczyć doświadczeni naukowcy o uznanym dorobku, w tym członkowie rad programowych takich czasopism.
Problematyka konferencji:
- Zarządzanie organizacjami w gospodarce 5.0
- Zrównoważony rozwój a zarządzanie
- Innowacyjność i konkurencyjność organizacji
- AI w marketingu i Big Data
- Trendy w zachowaniach konsumentów,
- Nowoczesne strategie marketingowe
- Marketing business-to-business
- Problemy bezpieczeństwa i wyzwania dla zarządzania
- Marketing w mediach społecznościowych
- Opakowanie produktu – trendy, innowacje, wyzwania