Elżbieta Mączyńska
Prof. dr hab. Elżbieta Mączyńska jest związana ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, gdzie pełni funkcję organizatorki i kierowniczki Podyplomowych Studiów Wyceny Nieruchomości. Jest specjalistką w dziedzinie ekonomii, ze szczególnym uwzględnieniem systemów społeczno-gospodarczych, analizy ekonomicznej, finansów, wyceny nieruchomości i przedsiębiorstw. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się także na problematyce kreowania ekonometrycznych modeli predykcji bankructwa. Jest aktywną członkinią Rady do Spraw Szkolnictwa Wyższego, Nauki i Innowacji w Narodowej Radzie Rozwoju przy Prezydencie RP, Prezydium Komitetu Prognoz i Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN, jak również Rady Naukowej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN. Pełni ponadto funkcję prezes honorowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak, prof. Uniwersytetu Łódzkiego specjalizuje się w badaniach eksperymentalnych nad zachowaniami konsumentów i reklamą, które realizuje na Uniwersytecie Łódzkim oraz na Europejskim Uniwersytecie Viadrina w Niemczech. Jest wielokrotną stypendystką DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst w Niemczech), zdobywczynią międzynarodowych grantów badawczych finansowanych przez DFG (Deutsche Forschungsgemeinschaft w Niemczech) i NCN (Narodowe Centrum Nauki w Polsce) oraz pierwszą polską naukowczynią, która otrzymała prestiżową nagrodę od European Advertising Academy. Jej publikacje ukazały się w wiodących światowych czasopismach z zakresu reklamy i marketingu, takich jak: „Journal of Interactive Marketing”, „Journal of Advertising”, „Journal of Business Research”. W obszarze badań naukowych współpracuje z licznymi partnerami, m.in. z Complex Systems and Artificial Intelligence Research Center na Uniwersytecie Bicocca w Mediolanie oraz z King's College w Londynie. Łącząc pracę naukową ze współpracą z biznesem, była odpowiedzialna za projekty reklamowe dla wielu międzynarodowych marek, w tym Masterfoods, Nestlé, Pepsi, Storck, Heinz, Colgate-Palmolive i Kimberly-Clark.
Magdalena Sobocińska
Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Szkoły Filmowej w Łodzi specjalizuje się w problematyce funkcjonowania sfery kultury, marketingu internetowego, badań marketingowych, procesu rozwoju konsumpcji oraz zrównoważonego rozwoju. Jest autorką i współautorką ponad 220 publikacji naukowych, współredaktorką 8 numerów Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także współredaktorką monografii dotyczących badań marketingowych i relacji polsko-czeskich. Za swoją pracę doktorską otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Uzyskała także wyróżnienie za monografię habilitacyjną, od Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Obecnie pełni funkcję pełnomocnika Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ds. współpracy z Polsko-Czeską Asocjacją Uniwersytetów oraz członkini Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.